
- POMYSŁY NA PREZENT
- KITCHEN HELPER
- ZABAWKI według wieku
- ZABAWKI
- ZABAWA W WODZIE I PIASKU
- DLA NIEMOWLĄT
- ARTYKUŁY PLASTYCZNE
- KOLOROWANKI i WYKLEJANKI
- JEDZENIE I PICIE
- RÓŻNOŚCI ROZMAITOŚCI
- DZIECIĘCY POKOIK
- DO PRZEDSZKOLA I DO SZKOŁY
- POMOCE MONTESSORI
- PRODUKTY - kategorie według zainteresowań
- OSTATNIA SZANSA
- NASZE MARKI
Nowości
Promocje



313,65 zł
Cena regularna:
369,00 zł

79,90 zł
Cena regularna:
94,00 zł

177,65 zł
Cena regularna:
209,00 zł

109,65 zł
Cena regularna:
129,00 zł

79,90 zł
Cena regularna:
94,00 zł

109,65 zł
Cena regularna:
129,00 zł

79,90 zł
Cena regularna:
94,00 zł

177,65 zł
Cena regularna:
209,00 zł

40,80 zł
Cena regularna:
48,00 zł

109,65 zł
Cena regularna:
129,00 zł

84,15 zł
Cena regularna:
99,00 zł

101,15 zł
Cena regularna:
119,00 zł

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

§ 9 REKLAMACJE
- W przypadku wystąpienia wady towaru Konsument ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
- Korzystając z rękojmi Konsument może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
- przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
- żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
- żądać usunięcia wady.
- Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
- Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy, Konsument jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru na koszt Sprzedawcy, na adres Aleja 29 Listopada 193/L3, 31-241 Kraków.
- Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
- Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ - W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
- mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
- pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
- bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
- internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.